Blog

Bianchi - Italian creativity since 1885.

Datum objave: 04. 07. 2018.

Bianchi je najstariji i jedan od najvećih biciklističih brendova s tradicijom dužom od 130 godina koja seže daleko u povijest, točnije u 1885. godinu kada je 21-godišnji Eduardo Bianchi pokrenuo proizvodnju u Milanu na adresi Via Nirone 7. Kroz svoju dugu povijest Bianchi je dokazao da spada među najbolje bicikle na svijetu nebrojenim pobjedama na Giro d’Italia, Tour de France i ostalim svjetski poznatim utrkama.

Fausto Coppi, Marco Pantani, Felice Gimondi, Eddy Merckx, Jan Ullrich i brojni drugi ostvarili su svjetsku slavu upravo za volanom Bianchi trkaćih bicikala. Osim modernih tehnoloških rješenja po kojima su jedinstveni u svijetu biciklizma jedan od najbitnijih izuma koji je izašao iz Bianchi radionice su caliper kočnice bez kojih bicikli kakve danas poznajemo nebi bili isti.

Bianchi bicikl iz 1913. godine s revolucionarnim caliper kočnicama.

Bianchi bicikl iz 1913. godine s revolucionarnom caliper kočnicom na prednjem kotaču.

Od male radionice u Milanu nastala je danas velika tvrtka koja nudi kompletan raspon cestovnih, MTB, gradskih i električnih bicikala kako bi zadovoljila potrebe svih biciklista. Svi bicikli su osmišljeni i dizajnirani u središtu tvrtke koje se sad nalazi u mjestu Treviglio (kraj Bergama) u Italiji. Sa svojim “Reparto Corse” natjecateljskim odjelom Bianchi je bio jedan od pionira i postavio temelje moderne geometrije i naprednih tehnoloških rješenja. Istovremeno su diktirali nove trendove i konstantno dizali kvalitetu na potpuno novu razinu počevši od čelika pa do aluminija i titana, a zatim i sve do najnaprednijeg materijala današnjice - karbona. U nastavku teksta donosimo pregled svjetski poznatih Bianchi tehnoloških rješenja.

Otkrivanje naših tajni

U procesu optimizacije Bianchi okvira i vilica isprepleten je cijeli niz tehnologija. Ključni elementi tih postupaka sinergijski sudjeluju u stvaranju proizvoda koji zadovoljava sve postavljene zahtjeve. Bianchi grupira te postupke u tri osnovne grupe: postizanje strukturne krutosti, tehnologije materijala i usavršavanje performanse. 

Prva uključuje sve procese za povećanje torzione krutosti uz očuvanje efikasnosti prijenosa snage bez povećanja težine. Istraživanja materijala podrazumijevaju promatranja, ispitivanja, vrednovanja i primjenu pojedinih tehnologija kako bi se povećale kvalitete kompozitnih materijala. 

Posljednja grupa uzima u razmatranje svaku mogućnost usavršenja bicikla i njegovih voznih osobina. Na primjer, iskorištenje tehnologije za povećanje upijanja vibracija uz povećanje trakcije, a sve uz uštedu energije vozača i očuvanje krutosti  bicikla.

® Vibration Cancelling Composite Technology

Bianchi koristi jedinstvene materijale za smanjenje vibracija

Bianchi je, u suradnji sa Materials Sciences Corporation razvio i primjenio inovativni i ekskluzivni patenta Countervail® sustava za smanjenje vibracija i integrirao ga  u materijal za izradu karbonskih okvira i dijelova okvira. Znanstvene studije pokazuju da dugotrajna izloženost vibracijama koje apsorbira vozač uzrokuje umor mišića i neugodu, a kao rezultat se pojavljuje smanjena efikasnost pedaliranja i umor.

Countervail® integracija provjerena u NASA-inim svemirskim operacijama

Tradicionalni, pasivni sustavi smanjenja vibracija na okvirima koji koristi površinske gumene umetke i usmjerivače zraka imaju samo marginalni učinak u usporedbi sa integriranim Countervail® materijalom razvijenim u tvornici Bianchi i provjerenim u ekstremnim uvjetima Nasa-inih svemirskih zadataka. Sa tako izvedenom, patentiranom arhitektekturom karbonskog materijala Countervail® izvedeni su okviri Specialissima, Oltre XR4, Infinito CV, Aquila CV i Methanol CV, koji poništavaju vibracije dok istovremeno povećavaju krutost  i snagu cijelog okvira. 

Prednosti:

  • Povećava kontrolu i upravljivost bicikla u uvjetima prosječnih do velikih vibracijskih opterećenja
  • Smanjuje mišićni umor i podržava uštedu energije na dugim dionicama
  • Povećava krutost bicikla i tako doprinosi boljem iskorištenju snage na dužim dionicama

Tehnologija trostupanjskog hidroforminga

  • Primjenjeno na horizontalnoj i čeonoj cijevi
  • Hidroformno predformirane cijevi su zavarene, a potom ponovno hidroformirane u integralnom kalupu
  • Ova tehnologija daje okviru čisti bešavni izgled a povećava snagu i upravljivost bicikla

UTSS - Ultra tanke gornje stražnje vilice    

  • Povećan kapacitet upijanja neravnina i otpornost na udare  
  • Smanjuje težinu okvira
  • Prijenos snage vozača usmjeren je na donje stražnje vilice, dok gornje preuzimaju ulogu umirujuće uporne strukture

BAT + K-VID

  • Povezivanje dvaju tehnologija -  Bianchi Active Technology i  Kevlar Vibration Isolating Device rezultira mogućnošću korištenja krutosti u zavisnosti od smjera sile, pri čemu se ne umanjuje prijenos snage vozača        
  • Specijalni dizajn stražnjih cijevi okvira    
  • Umeci od kevlara u strukturi stvvvražnjih gornjih vilica i prednjih vilica      
  • Povećana sposobnost upijanja neravnina rezultira izuzetnom trakcijom u vožnji

Kočioni sustav cestovnih modela

Za pojedine grupe modela svojih cestovnih bicikala sa disk kočnicama Bianchi je dizajnirao posebnu stražnju thru axle osovinu. Aria, Impulso Allroad, Impulso E-Road/E-Allroad i  Edoardo opremljeni su  12x 100/142mm thru axle osovinom sa QR zatvaračem. Infinito CV i Intenso Endurance imaju laganu  (samo 31gr.) 12x 100/135mm thru axle osovinu sa QR sustavom zatvaranja.

Newsletter

Prijavite se na naš Newsletter i saznajte prije ostalih sve o ekskluzivnim ponudama, sniženjima i novostima u našoj ponudi.