BLAGDANSKA AKCIJA - Za sve narudžbe iznad 150kn BESPLATNA dostava + Keindl Sport bidon GRATIS do 31.12.!

Blog

Orbea 2017

Datum objave: 02. 08. 2016.

Nepredvidivo visok rast prodaje u ovoj sezoni suočio je vodeće ljude baskijske tvornice Orbea sa uskim grlom vlastite strukture. Izvršena su ulaganja u proširenje kapaciteta, izgradnju čvršće prodajne mreže i u tehnologije i dizajne koje će osigurati stabilno potrošačko tijelo. Stoga ne čudi da su novi modeli iz te tvornice u vrhu svjetske ponude.  

U ovom blogu predstaviti ćemo neke od modela koji će predstavljati baskijsku Orbeu iduće sezone. Zaljubljenicima u brdski biciklizam Orbea je poznata kao trofejna marka dugi niz godina, a njihovi modeli Alma, Oiz, Ralon ili Occam su mjerila vrijednosti u linijama cross country, enduro i all mountain modela. Iako se bicikli iz sezone u sezonu znatno poboljšavaju i referentne vrijednosti se revidiraju, tom trendu kao da nema kraja. U prilog toj tezi je i lista inovacija i izmjena iz game Orbea koja je tako opširna da smo za prvi dio najave modela iz sezone 2017 odabrali samo one najvažnije. U drugom nastavku donijeti ćemo kratki prikaz još nekih važnih modela koji su ime Orbea pozicionirali visoko na ljestvici poželjnosti.  

ALMA 2017

Orbea Alma je ikonički brdski bicikl. Deset godina osvajanja podija na najjačim svjetskim mtb natjecanjima govore o platformi koja objedinjuje isključivo najbolje odgovore na zahtjeve sportaša.

Nakon deset godina evolucije koje su iznjedrile četvrtu generaciju, možemo reći da je Orbea postigla tehnološko savršenstvo nakon kojeg je peta inačica Alme - nepredvidiva.

  • MONOCOQUE okvir

Almin karbonski okvir proizvod je najnaprednije konstrukcijske tehnologije uopće poznate u industriji. Izuzetno kompleksna tehnologija je omogućila proizvodnju okvira kojem se vrijednosti mogu vidjeti kao poboljšanje voznih osobina najprije, pa tek tada kao jednostavni podaci o padu težine itd. Alma OMR okvir je izrađen od mješavine vlakana T700, T800 I M40J. Prednapregnuti karbonski listovi su krojeni laserskim rezanjem kako bi bili oblikovani optimalno i bez viška materijala, a dugi periodi predoblikovanja odrađeni su kako bi se tako skrojeni karbonski listovi (omotači) mogli fiksirati sa što je manje moguće nabora i vezivnog materijala. EPS (Expanded Polystyrene) kalupi su korišteni zbog optimizacije površine i smanjenja naknadne obrade.

  • 4X4 dinamička struktura

Vanjske sile koje okvir podnosi u toku vožnje, kao što su težina vozača, zavoji, udari ili vibracije itd., imaju ogroman utjecaj na mogućnost kontrole i upravljivost bicikla. Kreirajući okvir tako da podržava prirodnu točku fleksibilnosti  na gornjoj cijevi tako što je ona je dobila četvrti kut, okvir je sposoban za savladavanje takvih opterećenja na prirodan i fluidan način a vozač ima kontrolu nad putanjom. Dinamička struktura ovog okvira ima i već poznata rješenja odvajanja efikasnosti pedaliranja od udobnosti vožnje preko ciljano oblikovanih gornjih stražnjih vilica, kao i postizanja krutosti u pogonskom djelu okvira bez utjecaja na komfor vozača.

  • BWC

Orbein Big Wheels Concept (BWC) je jednostavan: umjesto da pokušava smjestiti sve vozače na iste kotače, Orbea nudi BWC pristup: pet veličina okvira sa dva standarda kotača – S i M okviri sa kotačima 27,5“, i a M, L i XL veličine sa kotačima 29“.  Tako je svakom vozaču zajamčen optimum osobina povezanih sa veličinom kotača i posljedično, sa geometrijom okvira, tj. bicikla.  

  • WORLD CUP GEOMETRY

Finese koje čine Alminu geometriju reflektiraju se kroz evoluciju natjecanja u Svjetskom Kupu. Položeniji kut vilice (69.3º/69.5º) dodaje stabilnost na sve zahtjevnijim stazama. Strmiji kut okomite cijevi okvira i niža pozicija vozača poboljšava upravljivost i efikasnost pedaliranja. Kraće stražnje vilice (420/430mm) daju odličnu pokretljivost i upravljivost bez žrtvovanja stabilnosti.

  • BOOST

Alma je postala preciznije i lakše upravljiva sa kraćim stražnjim vilicama, ali i zbog uvođenja 12mm thru axle sustava pričvršćivanja kotača. Standard  BOOST 148 širi prostor stražnje vilice na 148mm, što pomiče liniju lanca za 3mm izvan dosadašnje. Cilj ove izmjene u konstrukciji je oslobađanje prostora na kućištu pogonske osovine kako bi se vilice mogle skratiti i istovremeno proširiti i kako bi mogle otvoriti prostor za kotače sa 2,4“ širokim gumama.  Ukratko, BOOST standard omogućuje bolju pokretljivost i terenske vozna osobine.

  • SPIRIT FORK

Spirit je vilica koja Almi daje duh revolucionarnosti. Kruta vilica nije za svakoga, ali ni Alma nije bicikl za svakoga. Svi smo mnogo puta bili u situaciji da razmišljamo ima li suspenzija opravdanja baš svagdje i uvijek, ima li smisla vući njenu težinu po većini terena? Kad podvučemo crtu, je li nas ubrzala ili usporila? Ako ste tako razmišljali sugirno niste jedini, jer product manageri u Orbei dobro znaju što rade. Superelegantna, superlagana, kompatibilna za BOOST ili klasične sustave kotača, Spirit je vilica koja će izmijeniti budućnost brdskog biciklizma.

  • MyO – kreirajte svoju Almu !

Kao što nije obični brdski bicikl, tako je za pretpostaviti da ni vlasnik Alme nije obični bajker. Zato je Orbea pripremila mogućnost osobnog dizajniranja svog budućeg bicikla. Izaberite boju, komponente, detalje, i ako želite, vaša će Alma doći k vama sa vašim imenom na horizontalnoj cijevi.  Da stvar bude još bolja, tako dizajnirana Alma neće biti skuplja od serijske, samo ćete je morati pričekati oko mjesec dana od dana narudžbe.

 

 

OIZ 2017

Nositelj dva svjetska naslova u rukama Catharine Pendrel i mnogih pobjeda u Svjetskom kupu sa LunaPro Teamom, OIZ je ponovno rođen u duhu svog gesla: born to win.

  • MONOCOQUE okvir

Tehnologiju izrade okvira Oiz dijeli sa Almom: tehnologija zadnje generacije za proizvode bez premca. Specijalna vlakna, rezanje listova karbonskog opleta laserskim noževima, predoblikovanje, i EPS kalupi za minimalizaciju potrebne dorade nakon vađenja iz kalupa. Gotov okvir je proizvod bez viška materijala, bez nabora ili sekcija smanjene gustoće vlakana, savršeno ujednačene strukture i izgleda.  

  • ADVANCED DYNAMICS

Metodu stvaranja „živog“ bicikla iz maketa i virtuelnih modela u Orbei nazivaju postupkom napredne dinamike. Dakle, to nije dizajn, to je razvojni proces.

Suspenzijska kinematika Oiza je perfektna za efikasnu XC upotrebu. SAG se može minimallizirati,a hod može biti i uz efikasno pedaliranje maksimalnoh 95mm. Kako bi očuvao puni hod i pri dugim neravninama i iskoristio progresivnu karakteristiku zračnog amortizera, Oiz ima karakterističnu krivulju izvlake klipa iz amortizera. Fino, individualno podešavanje amortizera smanjiti će mogućnosti za bottom out poziciju pa će suspenzija uvijek bitim efikasna i održavati će početnu geometriju bicikla.

  • UFO

Orbea je odustala od konstrukcija sa zglobom stražnje vilice kod stražnjeg kotača. Umjesto toga, tehnologija fleksibilnih gornjih vilica koristi se u dobivanju ultralaganih bicikla koji izahtjevaju znatno manje održavanja, a imaju puno veću krutost i bolja ubrzanja. Tajna je u obliku i materijalu koji omogućuje deformacije koje ne dopiru do kritičnih vrijednosti. To je tehnologija koja je dugo poznata u radionicama Formule 1, a daje konstrukcije sa najboljim omjerom krutosti i težine.  

  

  • BOOST

Oiz je postao precizniji i lakše upravljiv sa kraćim stražnjim vilicama, ali i zbog uvođenja 12mm thru axle sustava pričvršćivanja kotača. Standard  BOOST 148 širi prostor stražnje vilice na 148mm, što pomiče liniju lanca za 3mm izvan dosadašnje. Cilj ove izmjene u konstrukciji je oslaobađanje prostora na kućištu pogonske osovine kako bi se vilice mogle skratiti i istovremeno proširiti i kako bi mogle otvoriti prostor za kotače sa 2,4“ širokim gumama.  Ukratko, BOOST standard omogućuje bolju pokretljivost i terenske vozne osobine.

  • NEW OIZ  2017

Poznata lakoća, reaktivnost, krutost i čista brzina koje oduvijek krase Oiz, sada su upotpunjene Boost148 tehnologijom i 100% unutarnjim vođenjem kablova. Također, novost je direct mount sustav ugradnje prednjeg mjenjača.  Generacija 2017 biti će priređena za montažu dropper seatpostova , a okviri će imati nove boje. 

 

ORBEA MX LINIJE 15 I 25

Linija poznatih rekreativnih brdskih modela pod imanom „MX“ za sezonu 2017 biti će temeljito obnovljena. Manje brige i održavanja kao i bolje funkcioniranje oni će imati zahvaljujući uvođenju ICR vođenju kablova unutar okvira. MX modeli će bit još krući i efikasniji zahvaljujući Super Strong Neck tehnologiji.

Linija MX, poznata je po svojoj kompaktnoj geometriji i odlilnoj upravljivosti, a večina vozača doživljava MX modele kao agilne i stabilne na spustevima, usponima ili pri većim brzinama.  Uz ojačanje prednjeg dijela okvira te osobine dići će do još većeg izražaja.

Ukratko, kao i svi Orbea bicikli, MX modeli su poznati po vrhunski brižljivoj izradi, preciznosti i finoći detalja,a uz vozne osobine ozbiljnih bicikala i pripadajući izgled, oni su izvrstan izbor za sve rekreativne vozače. 

Newsletter

Prijavite se na naš Newsletter i saznajte prije ostalih sve o ekskluzivnim ponudama, sniženjima i novostima u našoj ponudi.