Upoznajte Vredestein, II dio
Odabrali smo neke od Vredestein Competition Line guma kako bismo pokazali da Vredestein ima vrhunske gume za sve terene, konfiguracije bicikla, vrste upotrebe i sve vremenske uvjete. Također, sve su Competition gume tubeless ready ...
Asortiman Vredestein guma podijenjen je u nekoliko razreda koji grupiraju gume zajedničkih tehničkih osobina. Poznat po Competition klasi guma, Vredestein u njih ubraja vrh svoje ponude. Tu klasu odlikuje vrhunski izbor osobina: sve gume su složive, sa kevlarskim nitima umjesto jefitinje i teže žice. Sve gume imaju karkasu sa poliamidnim nitima kojih ima 120 na površini od kvadratnog inča, što znači da su gume tankostjene i lagane, podnose pritiske do 4,5 bara, odlično drže oblik u dinamičkim deformacijama ali uz očuvanje udobnosti pri nižim pritiscima, sve do 2 bara.
Gumena mješavina za te gume je TriCompX, dakle, tvrđa na gaznoj površini a mekša na bokovima kako bi gume imale maksimalno mali otpor kotrljanja uz zadržavanje udobnosti i povećano prijanjanje. Također, sve su Competition gume tubeless ready, pa ako imate srodne kotače možete ih koristiti bez zračnice i pri nižim pritiscima. I na kraju, gume iz te kategorije nastale su kao plod zajedničkih istraživanja tehnologa Vredesteina i Cannondale-Vredestein MTB Teama, što im daje vjerodostojnost na terenu.
Odabrali smo neke od tih guma kako bismo pokazali da Vredestein ima vrhunske gume za sve terene i sve vremenske uvjete.
Black Panther XTRAC
Black Panther XTRAC: dizajnirana je kao natjecateljska guma za cross country i marathon natjecanja. Mali otpor kotrljanja i mala težina uz odlično prijanjanje osnovne su vozne osobine ove gume. Razvijena je u suradnji tvornice i Cannondale-Vredestein MTB Teama i koristi se kao jedna od guma na njihovim biciklima. Otpor kotrljanja smanjen je zbog povezanog dezena sredine gazne površine, a stabilnost, prijanjanje pri usponima i kočenju duguje stepenasto oblikovanim blokovima unutar dezena. Takav dezen je moguće izvesti zbog TriCompX tehnologije, što znači da je gumena smjesa različite strukture i tvrdoće na gaznom sloju i bokovima. Guma je tubeless ready, a dostupna je svim standardima za mtb bicikle (26”, 27,5” I 29”, I širine od 2,2” za 27,5” I 29”, a dodatno u 2,0” za 26”). Najbolje rezultate dati će na tvrđim zemljanim ili kamenim podlogama, kako suhim tako i mokrim, a prema terenu možete odabrati pritisak u njima između 2 i 4,5 bara.
Spotted Cat
Spotted Cat: je super brza, lagana guma za tvrde i suhe terene. Mali otpor kotrljanju ima zbog V oblika blokova u dezenu, a optimalno prijanjanje zbog TriCompX gumene mješavine. Niski profil blokova, njihov oblik i otvoreni međuprostori unutar gazne površine ističu ovu gumu kao najbolji izbor za pješčane, šljunčane, travnate ili tvrde kamene podloge. Guma je tubeless ready a izbor od 26”, 27,5” ili 29” uz širine od 2,0” i 2,2” zadovoljava sve kategorije korisnika. Izbor pritiska zraka u njima od 2 do 4,5 bara omogućuje da guma pruži više udobnosti i prijanjanja ili veću brzinu.
Black Panther XTREME
Black Panther XTREME: je guma dizajnirana za mekane, blatne i grube terene. Dezen omogućuje iznimnu kontrolu na takvim terenima bez obzira radi li se o usponu ili spuštanju, držanje u zavojima i kontrola kočenja je iznimna zbog TriCompX gumene smjese i robusnim blokovima na rubnim djelovima gazne površine. Raspored i oblik blokova u dezenu, tvrdoća gume i dimenzije plod su iskustva vozača Cannondale-Vredestein MTB Teama. Standardno za Vredestein gume iz “Competition” klase, i Black Panther Xtreme je tubelles ready guma što znači da se može koristiti i bez zračnice, ako su kotači također pripremljeni za vožnju bez zračnice. Izbor dimenzija i pritisaka je također u Vredestein standard, naprosto stoga što to vozači traže a Vredestein omogućuje koristeći karkase sa 120 tpi (120 poliamidnih niti na površini od jednog kvadratnog incha).
Fortezza Senso
Fortezza Senso: Na vrhu ponude cestovnih guma Vredestein nudi tubular Fortezza Senso u širini 25mm koja je napravljena u najboljoj maniri profi – guma: All Weather Silica (AWS) mješavina gumene smjese znači da ona ne gubi elastičnost i pruža isto prijanjanje bez obzira na vanjsku temperaturu. Kako je riječ o “zatvorenoj” gumi koja u svojoj šupljini skriva zračnicu, možemo podići pritisak u gumi do 12 bara što pruža najmanji mogući otpor kotrljanju. Presjek ove gume je specifičan i zbog primjene “Curve control System” designa koji tokom trošenja gume uslijed veće kilometraže održava oblik bez stvaranja ravne plohe na gaznoj površini. To je moguće stoga što je gumena smjesa na sredini i bokovima drugačije tvrdoće i sastava, pa je trošenje gume na sredini gazne površine sporije nego na bokovima. Karkasa ima gustoću od 290 niti po četvornom inču pa omogućuje visoke pritiske, malu težinu (285 gr.! ) i savršeno mali otpor kotrljanju. Uz sve nabrojeno, guma ima zaštitu protiv bušenja “Excellent” o kojoj smo pisali u prethodnom nastavku.
Vanjska guma Vredestein FORTEZZA SENSO u širini 25mm je inačica istoimenog tubulara ali u klasičnoj konstrukciji vanjska guma+zračnica. Tehnološki nešto manje zahtjevna zbog upotrebe na klasičnim kotačima, ova guma ima karkasu sa 120 niti i kevlarsku vrpcu na rubu umjesto zašivenih rubova. Gumena smjesa je ista što jamči ista vozna svojstva uz povećanu udobnost i nešto manje dozvoljene pritiske, do 10 bara za širinu 23mm i do 9 bara za 25mm. Kao i na tubularu i na ovoj gumi su primjenjena sva vrhunska rješenja proizvođača, pa guma sa težinom od 240 gr. spada u izbor najzahtjevnijih biciklista.
Black Panther CX
Black Panther CX: Iako ne spada u “Competition Line” gume, predstaviti ćemo i gumu Black Panther CX zbog svoje specifične namjene: to je guma za ciklokros, odnosno za trekking bicikle onih vozača koji žele najbolje gume na svojim kotačima. Sa širinom od 33mm ta guma jamči brzu vožnju uz najmanji otpor kotrljanju a zbog asimetričnog i terenu namjenjenog dezena odlično ponašanje izvan ceste. Gusta i lagana karkasa (120 tpi) omogućuje pritisak između 3,5 i 6 bara, malu težinu i odličnu otpornost deformacijama na terenu. Guma je složiva zbog upotrebe kevlarske vrpce u rubovima što je još jedan razlog male težine.