ZAPOŠLJAVAMO! POSTANITE DIO NAŠEG USPJEŠNOG TIMA!
Datum objave: 05.01.2017
Rok prijave: 14.01.2017
Prijave sa životopisom pošaljite isključivo na: posao@keindl-sport.hr

 

Što tražimo? Administrator m/ž

Opis posla:
- organiziranost, odgovornost i pedantnost u poslu, preciznost i usmjerenost na detalje, pridržavanje vremenskih rokova, smisao za koordinaciju, samoinicijativu i organizaciju, sklonost timskom radu
- prednosti: poznavanje programa 4D Wand, položen ispit za ovlaštenog računovođu
- organizacija i vođenje računovodstveno-financijskog procesa u suradnji sa računovodstvenim servisom
- vođenje Knjige U-RA i l-RA i ostalih pomoćnih knjiga, računovodstvenih i financijskih evidencija (izvodi, blagajne)
- komunikacija sa bankama
- pripremanje financijskih i poreznih izvješća
- izrada mjesečnih planova novčanog tijeka
- ostali poslovi vezani uz rad računovodstva i financija 

Uvjeti:

- minimalno dvije godine iskustva u računovodstvu
- obavezno napredno znanje engleskog jezika
- napredno poznavanje rada na računalu i napredno znanje rada u MS Office paketu s naglaskom na Excel
- Stručna sprema: SSS/VŠS/VSS
- Vozačka dozvola: nije uvjet, ali je prednost

Što nudimo

- stimulativno međunarodno i profesionalno poslovno okruženje
- stalno usavršavanje i razvoj znanja, vještina i karijere (poslovni procesi sa ERP, funkcije samog ERP, knjigovodstveni seminari)
- rad u vodećoj tvrtki u svojoj branši u regiji
- rad u ugodnom okruženju

Molimo vas da prijave s životopisom pošaljete na mail posao@keindl-sport.hr

 

Knjigovođa / Računovođa m/ž


Opis posla

Keindl Sport trgovina d.o.o. potražuje Knjigovođu/Računovođu (m/ž) koji će se pridružiti našem timu poslovne administracije i knjigovodstva.


Posao uključuje

- dnevni stalni operativni rad u ERP sustavu (4D Wand)
- kvalitetno knjiženje poslovnih događaja sa razumijevanjem suštine, mjesta troška, nosioca troška, te alokacije na interni broj projekta na koji se troškovi odnose
- obračun putnih troškova
- vođenje kadrovske administracije i/ili generalne administracije tvrtke
- pripremanje periodičkih izvještaja prema upravi
- ostale računovodstveno administrativne poslove prema potrebi


Karakteristike posla i radni uvjeti

- posao se obavlja u uobičajenim uredskim uvjetima na lokaciji u Zagrebu, u dnevnom radu sa računalom, ERP-om, te MS Office aplikacijama, e-mail, Web
- posao je na određeno vrijeme, s mogućnošću prelaska u stalni radni odnos


Uvjeti

Obrazovanje i iskustvo

- SSS,VŠS, VSS - Ekonomski fakultet, smjer računovodstvo i financije
- poznavanje poreznih i drugih propisa i obaveza u RH
- poznavanje računovodstvenih načela i standarda
- znanje poslovnog i financijskog engleskog jezika za dnevno korištenje (razumijevanje dokumentacije na engleskom jeziku, povremeno dopisivanje na engleskom sa dobavljačima iz inozemstva ili povezanim tvrtkama)
- minimalno 3, a poželjno 5 godina radnog iskustva na sličnim poslovima
- napredno operativno poznavanje i dnevni rad na računalu sa ERP
- napredno operativno poznavanje i dnevni rad na računalu sa Excel, Word, Exchange/Outlook, Web, e-banking i slično na Windows platformi
- dodatna edukacija, znanje i iskustvo na području knjigovodstva, financijskog poslovanja i izvještavanja je prednost
- pedantnost, točnost i pouzdanost su ključne karakteristike naših suradnika u timu računovodstva i financija
 

Stručna sprema: SSS, Viša stručna sprema, Sveučilišni prvostupnik, Visoka stručna sprema, Magistar struke
Potrebne godine iskustva: 3
Jezici: Engleski (napredno)
Vještine: Word, Excel, Outlook, Internet


Što nudimo

- stimulativno međunarodno i profesionalno poslovno okruženje
- stalno usavršavanje i razvoj znanja, vještina i karijere (poslovni procesi sa ERP, funkcije samog ERP, knjigovodstveni seminari)
- rad u vodećoj tvrtki u svojoj branši u regiji
- rad u ugodnom okruženju