Opći uvjeti poslovanja

Opći uvjeti poslovanja trgovačkog društva KEINDL SPORT d.o.o. čine sastavni dio ugovora i/ili drugih pravnih poslova koje trgovačko društvo KEINDL SPORT d.o.o. zaključuje s trećim osobama u obavljanju svoje registrirane djelatnosti, osim u slučaju kada stranke iz pravnog posla izričito pismenim putem isključe njihovu primjenu.

Kupac prihvaćanjem ponude koju je dostavilo trgovačko društvo KEINDL SPORT d.o.o. izjavljuje kako je upoznat i da u cijelosti prihvaća sadržaj svih odredbi Općih uvjeta poslovanja, kao i sve njegove kasnije izmjene i dopune.

Prihvatom ponude ovi Opći uvjeti poslovanja postaju sastavni dio Ugovora ili drugog pravnog posla zaključenog između trgovačkog društva KEINDL SPORT d.o.o. i Kupca.

Opći uvjeti poslovanja Kupcu su dostupni i pregledni na web poveznici b2b.keindl-sport.hr/opci-uvjeti-poslovanja/.

Prihvatom ponude Kupac izjavljuje da je pristupio navedenoj web poveznici te pročitao i razumio Opće uvjete poslovanja trgovačkog društva KEINDL SPORT d.o.o.

Kupac ima pravo prije prihvata ponude pismeno zatražiti da mu se Opći uvjeti poslovanja dostave na adresu elektroničke pošte.

Kupac je suglasan da se u okolnostima koje nisu izričito obuhvaćene Ugovorom primjenjuju Opći uvjeti poslovanja.

U slučaju nepodudarnosti Općih uvjeta poslovanja i Ugovora, prednost se daje Ugovoru.

1. Opće informacije

1.1. Sljedeći Opći uvjeti poslovanja sastavni su dio ugovora i/ili drugih pravnih poslova koje trgovačko društvo KEINDL SPORT d.o.o. (dalje u tekstu: Prodavatelj)  zaključuje s trećim osobama u sklopu svoje registrirane poslovne djelatnosti (dalje u tekstu: Opći uvjeti prodaje).

1.2. Svakodobna verzija Općih uvjeta poslovanja Prodavatelja, dostupna na web poveznici b2b.keindl-sport.hr/opci-uvjeti-poslovanja/, sastavni je dio ugovora i/ili drugih pravnih poslova koje Prodavatelj zaključuje s Kupcem i/ili trećim osobama.

1.3. Prihvatom ponude ovi Opći uvjeti poslovanja isključuju iz primjene sve potvrde, ponude ili pozivanja Kupca na odredbe vlastitih Općih uvjeta poslovanja, koji su različiti i/ili odstupaju od ovih Općih uvjeta poslovanja.

1.4. Opći uvjeti poslovanja Kupca obvezuju Prodavatelja samo ukoliko ih je Prodavatelj izričito pisanim putem prihvatio prilikom zaključenja pravnog posla s Kupcem i/ili trećim osobama.

1.5. Opći uvjeti poslovanja Prodavatelja obvezuju Kupca i u slučaju kada Prodavatelj Kupcu robu isporuči bez odlaganja. U slučaju isporuke robe Kupcu bez odlaganja iz primjene se isključuju Opći uvjeti poslovanja Kupca.

2. Ponuda; narudžba

2.1. Ponuda Prodavatelja dana trećim osobama obvezuje Prodavatelja do isteka roka navedenog u ponudi.

2.2. Narudžbu robe Prodavatelj može prihvatiti u roku od dva tjedna. Narudžba robe smatra se prihvaćenom od strane Prodavatelja kada Kupac primi pisanu potvrdu narudžbe i/ili ako narudžba Kupcu bude isporučena.

2.3. Predsezonsku narudžbu robe koju je Prodavatelj prihvatio, Kupac mora preuzeti najkasnije do završetka sezone odnosno do 20. srpnja godine koja slijedi godini u kojoj je bila izvršena predsezonska narudžba.

Svaka naknadno učinjena dopuna predsezonske narudžbe robe dopuštena je samo u iznimnim slučajevima. Prodavatelj Kupcu ne odgovara za nastanak štete u slučaju kada naknadno naručena roba nije dostupna na zalihama i/ili ju nije moguće isporučiti.

2.4. Račun koji Prodavatelj izda Kupcu smatra se pisanom potvrdom usmenog ili telefonskim putem sklopljenog ugovora, ukoliko takav ugovor u naknadnom roku nije bio pisano potvrđen.

3. Cijene; preporučena cijena; naknadna izmjena cijene

3.1. Na ugovor i/ili druge pravne poslove koje Prodavatelj zaključuje s Kupcem i/ili trećim osobama isključivo se primjenjuju cijene naznačene u potvrdi narudžbe.

3.2. Cijene prodavatelja izražene su na paritetu EXW (franko naše skladište) uz primjenu Incoterms 2010. i uvećanje istih za porez na dodanu vrijednost, carine te druga davanja i/ili naknade koje su povezane s isporukom robe i koje vrijede u trenutku isporuke robe, osim ukoliko izrijekom nije drugačije ugovoreno.

3.3. Preporučena prodajna cijena robe određena od strane Prodavatelja ne obvezuje daljnjeg prodavatelja, te se ista ne smatra obvezujućom najnižom i/ili najvišom cijenom proizvoda.

3.4. Daljnji prodavatelj može samostalno odrediti krajnju cijenu proizvoda.

3.5. Ne primjena preporučene prodajne cijene nije od utjecaja na odobrenje popusta i/ili drugih povlastica koje Prodavatelj može odobriti daljnjem prodavatelju prilikom prodaje robe.

3.6. Ako nakon sklapanja ugovora i/ili drugog pravnog posla s Kupcem dođe do povećanja i/ili smanjenja zavisnih troškova, Prodavatelj ima pravo naknadno izmijeniti cijene, osobito ali ne isključivo ako je do promjene troškova došlo zbog promjene cijena materijala, prijevoza, transportnog osiguranja i sl.

4. Otpremanje; isporuka; pregled robe

4.1. Ako je Prodavatelj dužan Kupcu poslati robu, Kupac može samostalno odabrati prijevoznika koji će izvršiti prijevoz robe do mjesta odredišta. Kupac je o odabranom prijevozniku dužan pisanim putem obavijestiti prodajnog predstavnika Prodavatelja najkasnije 2 dana prije dana isporuke.

4.2. Ukoliko Kupac u ostavljenom roku ne odabere osobu prijevoznika i o tome pisanim putem ne obavijesti Prodavatelja u roku, roba će Kupcu biti poslana putem ugovornog prijevoznika prema izboru Prodavatelja.

4.3. Troškove prijevoza robe iz čl. 4.2. ovih Općih uvjeta poslovanja u cijelosti snosi Kupac. Navedeni troškovi Kupcu su specificirani na računu o prodaji robe koja je dana na prijevoz. Prodavatelj ima pravo naknadno izmijeniti cijenu prijevoza robe sukladno trenutno važećoj tarifi prijevoznika.

4.4. KEINDL SPORT d.o.o. u sklopu svoje registrirane djelatnosti ne obavlja djelatnost prijevoza robe. Isključena je odgovornost Prodavatelja za kašnjenja ili oštećenja robe u prijevozu (franko EXW).

4.5. Roba dana na prijevoz Kupcu dostavlja se u paketima. Kupac je dužan prilikom preuzimanja robe paket na uobičajeni način pregledati te o svim oštećenjima na robi nastalim kao posljedica nepravilnosti u rukovanju paketom, bez odgađanja izvijestiti prijevoznika. Kupac i prijevoznik dužni su odmah sastaviti zapisnik o oštećenju.

4.6. Prodavatelj Kupcu za svaki proizvod izdaje jamstveni list i deklaraciju. Broj izdanih jamstvenih listova i deklaracija ovisi o broju isporučenih bicikala i/ili drugih proizvoda.

4.7. Prodavatelj robu na prijevoz daje neosiguranu. Kupac može prema vlastitom izboru ugovoriti transportno osiguranje te sam snosi sve troškove nastale iz i u vezi sa sklopljenim ugovorom o osiguranju robe u prijevozu (transportno osiguranje).

4.8. Ugovoreno vrijeme isporuke i istovara robe nije obvezujuće, osim ako se u pisanom obliku izrijekom drugačije ne ugovori. Isporuka robe u ugovorenom roku, u svakom slučaju, se ne smatra bitnim sastojkom ugovora.

4.9. Prodavatelj nije odgovoran za kašnjenja ili druge poteškoće u isporuci robe nastale zbog uzroka koji se nalaze izvan razumne kontrole Prodavatelja odnosno zbog više sile, nepredvidivih događaja i zbog događanja koji nisu nastali krivnjom Prodavatelja, uključujući zastoje u radu, štrajk, blokade, službene naloge, naknadne nemogućnosti izvoza ili uvoza te ograničenja koja regulatorna tijela nameću Prodavatelju vezana uz isporuku robe.

Navedene okolnosti Prodavatelja oslobađaju od obveze poštivanja ugovorenog vremena isporuke, i to za vrijeme i u opsegu njihova trajanja. Prodavatelj zbog navedenih poteškoća ima pravo odstupiti od ugovora, a da Kupac pritom nema pravo na naknadu štete ili druge zahtjeve odnosno potraživanja prema Prodavatelju.

5. Materijalni nedostaci; reklamacijski zahtjev; neispravan/oštećen proizvod

5.1. Kupac prilikom preuzimanja robe na dogovorenom mjestu odredišta i/ili prilikom osobnog preuzimanja robe u prostorijama Prodavatelja mora bez odgađanja:

5.1.1. provjeriti količinu robe i ambalažu te eventualne reklamacije zabilježiti na otpremnici ili teretnom listu odnosno potvrdi o primitku robe i

5.1.2. nasumično i na uzorku robe provesti kontrolu kvalitete i provjeriti vanjsko stanje robe.

5.2. U slučaju reklamacije zbog eventualnih nedostataka na robi Kupac se, pod prijetnjom gubitka prava koja mu po toj osnovi pripadaju, mora pridržavati sljedećeg postupka i rokova;

5.3. Ne isključujući obvezu Kupca iz točke 5.1.1., Kupac reklamaciju o vidljivim nedostacima na stvari mora pisanim putem podnijeti Prodavatelju najkasnije do isteka radnog dana koji slijedi danu nakon dostave robe na dogovoreno mjesto odredišta odnosno nakon dana osobnog preuzimanja robe u prostorijama Prodavatelja.

Kad je pregled robe iz čl. 5.1. izvršen u nazočnosti obiju strana, Kupac je dužan svoje primjedbe zbog vidljivih nedostataka Prodavatelju priopćiti odmah, inače gubi pravo koje mu po toj osnovi pripada.

Kad se nakon primitka robe pokaže da stvar ima neki nedostatak koji se nije mogao otkriti uobičajenim pregledom prilikom preuzimanja stvari (skriveni nedostatak), Kupac je dužan pod prijetnjom gubitka prava o tom nedostatku pisano obavijestiti Prodavatelja bez odgađanja, a najkasnije do isteka radnog dana koji slijedi danu u kojem je otkriven skriveni nedostatak.

Prodavatelj Kupcu ne odgovara za skrivene nedostatke koji se pokažu pošto protekne šest mjeseci od dana predaje robe prijevozniku i/ili Kupcu.

5.4. Podnošenje reklamacija vrši se isključivo putem elektroničke pošte na adresu [email protected]

5.5. Reklamacijski zahtjevi podnose se odvojeno za svaki primljeni proizvod, jedan po jedan kako su nastali. Skupno podnesena reklamacija odnosno reklamacija u kojoj je pobrojano više od jednog proizvoda neće biti zaprimljena i smatra se kao da nije niti podnesena i po istoj Prodavatelj neće postupati.

5.6. U reklamacijskom zahtjevu Kupac mora navesti točne i istinite podatke o proizvodu.

5.6.1. Kupac mora navesti slijedeće podatke o proizvodu:

  • točan naziv i kataloški broj proizvoda,
  • veličinu i boju proizvoda,
  • detaljan opis oštećenja/nedostatka.

5.6.2. Uz navedene podatke o proizvodu, Kupac u prilogu reklamacijskog zahtjeva mora dostaviti i fotografije i/ili ukoliko fotografije ne mogu prikazati neki dinamički kvar mora dostaviti kratki video zapis koji sadržava prikaz:

  • cjelovitog proizvoda,
  • krupni plan oštećenja,
  • serijskog broja (ukoliko postoji na proizvodu),
  • računa ili drugog dokaza o kupnji.

5.7. Neispravan/oštećen proizvod koji je Prodavatelj zamijenio novim proizvodom Kupac nije dužan vratiti Prodavatelju, osim ako je Prodavatelj vraćanje neispavanog/oštećenog proizvoda zatražio od Kupca.

5.8. U slučaju izvršene zamjene neispavanog/oštećenog okvira bicikla Kupac je dužan Prodavatelju bez odgađanja vratiti neispravan/oštećeni okvir bicikla.

5.9. Neispravan/oštećen proizvod za koji je izvršena zamjena i koji se vraća Prodavatelju mora biti prikupljen od strane kurirske službe koju odredi Prodavatelj ili osobnim preuzimanjem od strane Prodavatelja. Takve troškove vraćanja zamijenjenog proizvoda snosi Prodavatelj.

5.10. Prodavatelj Kupcu neće nadoknaditi troškove vraćanja neispavanog/oštećenog proizvoda ukoliko je neispavan/oštećen proizvod Kupac vratio Prodavatelju na drugi način od predviđenog u čl. 5.9. Općih uvjeta poslovanja.

5.11. Roba za koju Kupac ne podnese reklamacijski zahtjev na propisani način i unutar rokova navedenih u čl. 5. Općih uvjeta poslovanja, smatrat će se odobrenom i preuzetom.

6. Jamstvo; ograničenje odgovornosti

6.1. Prodavatelj Kupcu bicikle i/ili druge proizvode isporučuje u predmontiranom stanju te ih Kupac mora sam montirati.

Prodavatelj ne odgovara za oštećenja i/ili neispravnost proizvoda i/ili njegovu nefunkcionalnost, te ista nisu pokrivena jamstvima u slijedećim slučajevima;

6.2. Prodavatelj Kupcu ne odgovara za oštećenja i/ili neispravnosti i/ili nefunkcionalnosti koja na biciklima i/ili drugim proizvodima nastanu kao posljedica nestručnog montiranja i/ili rukovanja Kupca odnosno postupanja Kupca koje je različito od onog navedenog u uputama za rad i održavanje bicikla i/ili drugog proizvoda odnosno ako je Kupac bicikl i/ili drugi proizvod sastavio te izvršio zamjene i/ili preinake originalnih dijelova te rabio potrošne dijelove odnosno materijal koji ne odgovara originalnim specifikacijama proizvoda.

6.3. Prodavatelj Kupcu ne odgovara za oštećenja i/ili neispravnosti i/ili nefunkcionalnosti nastala na biciklu i/ili drugom proizvodu koja su posljedica nadogradnje i/ili ugradnje dijelova koji ne odgovaraju originalnim specifikacijama proizvoda odnosno koji su posljedica neispravnog namještanja pomičnih dijelova odnosno koji su posljedica neispravne uporabe i/ili održavanja bicikla uključujući zakašnjelu zamjenu dijelova koji su izloženi uobičajenom trošenju (potrošni materijal) odnosno zamjenom potrošnog materijala koji ne odgovara originalnim specifikacijama bicikla i/ili drugog proizvoda Prodavatelja.

6.4. Prodavatelj Kupcu ne odgovara za oštećenja nastala na biciklu i/ili drugom proizvodu koji su posljedica korištenja bicikla i/ili drugog proizvoda u komercijalne svrhe odnosno u natjecanjima i/ili prilikom izlaganja odnosno vožnje bicikla u ekstremnim vremenskim uvjetima odnosno ako je bicikl korišten na neprimjeren način i/ili način koji nije uobičajen s obzirom na vrstu i/ili tip bicikla.

6.5. Prodavatelj Kupcu ne odgovara za oštećenja nastala na biciklu i/ili drugom proizvodu koji su posljedica oštećenja u prometnoj nesreći.

6.6 Prodavatelj Kupcu ne odgovara za oštećenja odnosno ako bicikl i/ili drugi proizvod nije bio servisiran u skladu s uputama u servisnom priručniku i od strane ovlaštenog servisa.

6.7. U slučaju objektivno opravdanih reklamacijskih zahtjeva koji su podneseni pravovremeno i u propisanom postupku opisanom u čl. 5. Općih uvjeta poslovanja Prodavatelj može alternativno, prema vlastitom odabiru, ukloniti nedostatak ili Kupcu isporučiti nov proizvod bez nedostataka.

6.8. Ukoliko Prodavatelj niti nakon dva uzastopna pokušaja ne uspije izvršiti popravak stvari, Kupac može raskinuti ugovor ili zahtijevati razmjerno sniženje cijene.

6.9. Prodavatelj Kupcu odgovara za štetu nastalu zbog namjere ili grube nepažnje.

6.10. Prodavatelj Kupcu odgovara za predvidivu štetu koju je Kupac u vrijeme sklapanja pravnog posla s Prodavateljem mogao predvidjeti kao moguću posljedicu povrede ugovora.

6.11. Isključena je odgovornost Prodavatelja zbog povrede života, tijela ili zdravlja vlastitom krivnjom.

7. Plaćanje

7.1. Kupac je Prodavatelju dužan isplatiti kupoprodajnu cijenu prije isporuke robe, osim ako je u pisanom obliku izrijekom ugovoren drugi datum dospijeća plaćanja kupoprodajne cijene.

7.2. Prodavatelj od Kupca može zatražiti izdavanje instrumenata osiguranja odnosno Kupac je dužan Prodavatelju na zahtjev izdati zadužnicu u broju i iznosu koji Prodavatelj zatraži i u tom se slučaju ugovor neće smatrati sklopljenim sve dok Kupac Prodavatelju ne preda zatražene instrumente osiguranja odnosno zadužnice.

7.3. Ukoliko Kupac iznos računa ne podmiri u roku od najviše 10 kalendarskih dana od dana izdavanja računa ili unutar drugačije određenog datuma dospijeća plaćanja, Prodavatelj ima pravo radi zakašnjenja Kupca zaračunati zatezne kamate koje se sukladno pozitivnim pravnim pravilima primjenjuju na ugovornom odnosu među strankama, o čemu Prodavatelj Kupcu nije dužan poslati posebnu opomenu.

7.4. Ako nakon sklapanja Ugovora poslovanje Kupca postane neuredno, osobito ako je došlo do blokade računa Kupca, ako je nad Kupcem otvoren stečajni ili predstečajni postupak, Prodavatelj može otkazati sklopljeni ugovor bez otkaznog roka. Navedeno vrijedi i slučaju kada Kupac kasni s plaćanjem ili ako nastupe druge okolnosti zbog kojih je kreditna sposobnost Kupca postala upitna. Pored toga, smatra se da Prodavatelj u tom slučaju ima pravo zahtijevati povrat predujma ili jamstva ili odustati od ugovora.

7.5. Kupac ima pravo izjaviti prijeboj ili koristiti pravo zadržanja samo ako je Prodavatelj izričito i u pismenom obliku takav prijeboj priznao odnosno odobrio zadržanje, a u suprotnom se takve izjave ili radnje Kupca smatraju povredom ovih Općih uvjeta poslovanja te Prodavatelj ima pravo na naknadu štete i /ili raskid pravnog posla.

8. Pridržaj prava vlasništva

8.1. Isporučena roba ostaje u vlasništvu Prodavatelja sve dok Kupac u cijelosti trgovačkom društvu KEINDL SPORT d.o.o. ne podmiri sva potraživanja iz ugovornog odnosa, po bilo kojoj pravnoj osnovi.

8.2. Kupac ima pravo prodavati isporučenu robu u okviru redovitog poslovanja. Ovlaštenje koje mu je sukladno tome dodijeljeno prestaje vrijediti osobito u slučajevima navedenim pod točkom 7.4. Pored toga, Prodavatelj može pisanom izjavom opozvati ovlaštenje za prodaju ako Kupac kasni s ispunjavanjem svojih obveza iz sklopljenog ugovora, osobito ako kasni s plaćanjem te ako nastupe druge okolnosti zbog kojih je njegova kreditna sposobnost postala upitna.

8.3. Na pravo Kupca da prerađuje robu koju mu je isporučilo trgovačko društvo KEINDL SPORT d.o.o. na odgovarajući se način primjenjuju ograničenja iz prethodne točke 8.2. Preradom robe Kupac ne stječe vlasništvo nad cijelim ili djelomično proizvedenim predmetima; prerada se provodi bez naknade u smislu čl. 148. Zakona o vlasništvu i drugim stvarnim pravima (Narodne Novine broj 91/96, 68/98, 137/99, 22/00, 73/00, 129/00, 114/01, 79/06, 141/06, 146/08, 38/09, 153/09, 143/12, 152/14). Ako iz bilo kojeg razloga pridržaj prava vlasništva Prodavatelja prestane vrijediti, Prodavatelj već sada izjavljuje da je zajedno s Kupcem suglasan da preradom vlasništvo nad predmetima prelazi na Prodavatelja, da Prodavatelj prihvaća prijenos prava vlasništva, a Kupac bez naknade ostaje čuvar tih predmeta.

8.4. Ako se roba Prodavatelja koja podliježe pravu pridržaja preradi ili neodvojivo pomiješa s robom koja nije u vlasništvu Prodavatelja, Prodavatelj stječe pravo suvlasništva nad novim predmetima ili nad pomiješanim inventarom. Opseg suvlasništva proizlazi iz omjera fakturirane vrijednosti isporučene robe koja podliježe pravu pridržaja i vrijednosti preostale robe.

8.5. Roba nad kojom Prodavatelj stječe pravo vlasništva ili suvlasništva u skladu s točkama 8.3. i 8.4. smatra se, jednako kao i roba s pravom pridržaja koju Prodavatelj isporučuje u skladu s točkom 8.1., robom s pravom pridržaja u smislu sljedećih odredbi.

8.6. Kupac Prodavatelju ustupa sva potraživanja koja proizlaze iz daljnje prodaje robe s pravom pridržaja. Ako se kod robe s pravom pridržaja radi o prerađenom proizvodu ili pomiješanom inventaru koji osim robe koju je isporučio Prodavatelj sadrži i predmete koji su pripadali Kupcu ili su ih Kupcu isporučile treće osobe uz tzv. jednostavan pridržaj prava vlasništva, Kupac Prodavatelju ustupa cjelokupno potraživanje iz daljnje prodaje robe. U drugom slučaju, dakle kod kombinacije cesije budućih potraživanja prema Prodavatelju i drugim dobavljačima, Prodavatelj ima pravo na dio prihoda od prodaje i to u skladu s omjerom fakturirane vrijednosti robe Prodavatelja i fakturirane vrijednosti druge prerađene ili pomiješane robe.

8.7. Kupac ima pravo naplatiti nenaplaćena potraživanja iz daljnje prodaje robe. Takvo ovlaštenje za naplatu prestaje vrijediti ako se kod Kupca u skladu s odredbom iz točke 7.4. više ne odvija uredno poslovanje. Osim toga, ovlaštenje Kupca za naplatu Prodavatelj može Kupcu opozvati ako kasni s ispunjavanjem svojih obveza, osobito ako kasni s plaćanjem te ako nastupe druge okolnosti zbog kojih njegova kreditna sposobnost postane upitna. Ako ovlaštenje za naplatu nije primjenjivo ili ako ga Prodavatelj opozove, Kupac Prodavatelja na njegov zahtjev mora odmah obavijestiti o dužnicima ustupljenih potraživanja te pružiti Prodavatelju sve informacije i dokumentaciju potrebnu za naplatu.

8.8. Ako treće osobe imaju pravo pristupa robi Prodavatelja s pravom pridržaja ili nenaplaćenim potraživanjima koja su Prodavatelju ustupljena, Kupac treće osobe mora upozoriti o postojanju vlasništva ili prava Prodavatelja, a Prodavatelja odmah obavijestiti o navedenom. Troškove intervencije snosi Kupac.

8.9. U slučaju povrede ugovora i/ili drugog pravnog posla, osobito ali ne isključivo kod kašnjenja s plaćanjem, Kupac Prodavatelju na njegov prvi zahtjev mora predati robu s pravom pridržaja koja se nalazi kod Kupca i ustupiti Prodavatelju eventualne zahtjeve za izdavanje koje ima prema trećim osobama nastale na temelju posjedovanja robe s pravom pridržaja. Preuzimanje kao i pljenidba robe s pravom pridržaja od strane Prodavatelja ne ne smatra se raskidom ugovora i/ili drugog pravnog posla.

8.10. Prodavatelj ne odgovara za štetu koja nastane Kupcu i/ili trećim osobama kao posljedica prerade robe od strane Kupca.

8.11. U slučajevima iz točke 7.4. Prodavatelj može zahtijevati od Kupca da ga obavijesti o nastalim potraživanjima koja su Prodavatelju ustupljena u skladu s točkom 8.6. kao i o dužnicima. Zatim će Prodavatelj po vlastitom odabiru imati pravo očitovati se o ustupanju.

9. Zaštita osobnih podataka; obrada osobnih podataka

9.1. Osobni podaci proslijeđeni od strane Kupca biti će obrađivani od strane Prodavatelja kao voditelja obrade podataka. U te svrhe Prodavatelj će osobito obrađivati sljedeće osobne podatke Kupca: ime i prezime, adresu elektroničke pošte, broj mobilnog telefona, uključujući osobne podatke radnika Kupca koji će u ispunjavanju svojih obveza iz radnog odnosa sudjelovati u komunikaciji i izvršavanju pravnog posla sklopljenog između Kupca i Prodavatelja.

9.2. Kupac potvrđuje da je sve osobne podatke koje je dostavio Prodavatelju prikupio na zakonit, pošten i transparentan način.

9.3. Kupac i Prodavatelj obvezuju se u obradi osobnih podataka poštivati odredbe mjerodavnih propisa o zaštiti osobnih podataka.

9.4. Kupac i Prodavatelj će u ispunjavanju prava i obveza iz zaključenog ugovora i/ili pravnog posla postupati u skladu s odredbama UREDBE (EU) 2016/679 EUROPSKOG PARLAMENTA I VIJEĆA od 27. travnja 2016. godine o zaštiti pojedinaca u vezi s obradom osobnih podataka i o slobodnom kretanju takvih podataka te o stavljanju izvan snage Direktive 95/46/EZ (Opća uredba o zaštiti podataka).

10. Internetska prodaja

Ovi Opći uvjeti poslovanja primjenjuju se i na prodaju robe Kupcima putem web shopa (b2b korisnici web shopa), koje Kupac prihvaća svojom aktivnom radnjom prihvata u trenutku zaključenja pravnog posla s Prodavateljem.

11. Završne odredbe

11.1. Mjesto izvršenja ugovora je mjesto u kojem se nalazi sjedište Prodavatelja, osim ako je izrijekom drugačije ugovoreno.

11.2. Za sporove proizašle iz pravnog posla zaključenog između Prodavatelja i Kupca stvarno i mjesno je nadležan sud mjesta u kojem se nalazi sjedište Prodavatelja.

11.3. Na ugovorni odnos zasnovan između Kupca i Prodavatelja primjenjuje se hrvatsko pravo kao mjerodavno. Isključuje se primjena pravila međunarodnog trgovačkog prava. Isključuje se primjena Konvencije Ujedinjenih Naroda o ugovorima o međunarodnoj prodaji robe iz 1980. godine (CISG).

11.4. Ništetnost pojedine odredbe ovih Općih uvjeta poslovanja ne povlači za sobom ništetnost ostalih odredbi ovih Općih uvjeta poslovanja. Ništetna odredba zamijenit će se valjanom odredbom kojom će se na jednakovrijedan način ostvariti ekonomska svrha izostavljene odredbe, s ex tunc učinkom.